Godziny otwarcia biura: poniedziałek - piątek 8:00-16:00

Przełącznik Nav
MENU
Mój koszyk

Regulamin serwisu gadżety.fux.pl

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy regulamin (dalej: "Regulamin") określa zasady korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem: gadżety.fux.pl (dalej: "Serwis").
Właścicielem i administratorem Serwisu jest Agencja Reklamy FUX z siedzibą w Gliwicach, ul. Bojkowska 37L, 44-100 Gliwice, NIP: 648 23 85 911, (dalej: "Administrator").
Kontakt z Administratorem możliwy jest:

  • pod adresem e-mail: siedziba@fux.pl
  • telefonicznie pod numerem: 509-333-555
  • pisemnie na adres siedziby Administratora

Serwis służy do prezentacji produktów reklamowych oraz umożliwia użytkownikom składanie zapytań ofertowych na produkty przedstawione na stronie, a także dodawanie produktów do koszyka w celu otrzymania indywidualnej oferty. Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu przez użytkownika.
Użytkownikiem Serwisu (dalej: "Użytkownik") może być:

  • osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
  • osoba prawna,
  • jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną.

II. ZAKRES DZIAŁANIA SERWISU
Serwis gadżety.fux.pl prezentuje ofertę produktów reklamowych, takich jak kubki, smycze, torby oraz inne gadżety reklamowe.
Serwis nie prowadzi bezpośredniej sprzedaży produktów. Użytkownicy mogą składać zapytania ofertowe dotyczące produktów prezentowanych na stronie, a następnie otrzymywać indywidualne oferty od Administratora.
Wszelkie zamówienia i transakcje związane z zakupem produktów odbywają się na podstawie indywidualnych umów zawieranych pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem, po otrzymaniu i akceptacji indywidualnej wyceny.
Ceny produktów przedstawione w Serwisie mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.


III. KORZYSTANIE Z KOSZYKA I SKŁADANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH
Serwis umożliwia Użytkownikom dodawanie produktów do koszyka w celu złożenia zbiorczego zapytania ofertowego.
Dodanie produktu do koszyka nie stanowi rezerwacji produktu ani zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
Użytkownicy mogą składać zapytania ofertowe dotyczące produktów dostępnych w Serwisie za pomocą:

  • formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie,
  • wysłania zawartości koszyka poprzez funkcję "Wyślij zapytanie".

Aby złożyć zapytanie ofertowe, Użytkownik musi podać następujące dane:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu kontaktowego,
  • szczegóły dotyczące zapytania (np. ilość produktów, preferowany termin realizacji, sposób znakowania).

Administrator zobowiązuje się do odpowiedzi na zapytanie ofertowe w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od momentu jego otrzymania.
Złożenie zapytania ofertowego nie stanowi zawarcia umowy kupna-sprzedaży. Umowa zostaje zawarta dopiero po akceptacji oferty przez Użytkownika i potwierdzeniu zamówienia przez Administratora.
Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zapytania ofertowego, w szczególności gdy:

  • dane kontaktowe podane przez Użytkownika są nieprawdziwe lub niepełne,
  • zapytanie dotyczy produktów niedostępnych w ofercie Administratora,
  • realizacja zapytania byłaby niemożliwa lub znacznie utrudniona z przyczyn technicznych lub prawnych.

IV. WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
Korzystanie z Serwisu jest bezpłatne. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Serwisu zgodnie z obowiązującym prawem, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz zasadami współżycia społecznego.
Użytkownik zobowiązuje się do podawania prawdziwych i pełnych danych w formularzu zapytania ofertowego. Podanie nieprawdziwych danych może skutkować brakiem możliwości realizacji zapytania ofertowego.
Zabrania się dostarczania przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, w szczególności:

  • naruszających prawa osób trzecich,
  • nawołujących do nienawiści na tle rasowym, etnicznym, religijnym lub jakimkolwiek innym,
  • zawierających treści pornograficzne, wulgarne lub obraźliwe.

Administrator zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia działania Serwisu lub jego poszczególnych funkcji w celu przeprowadzenia prac konserwacyjnych, aktualizacji lub z innych ważnych powodów technicznych.

V. ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Po otrzymaniu zapytania ofertowego, Administrator przygotowuje indywidualną ofertę dla Użytkownika, zawierającą:

  • szczegółowy opis produktów,
  • cenę produktów,
  • koszty dostawy,
  • przewidywany termin realizacji,
  • warunki płatności.

Oferta jest ważna przez okres wskazany w jej treści. Po upływie tego okresu, oferta traci ważność. Akceptacja oferty przez Użytkownika (drogą elektroniczną lub telefonicznie) stanowi zawarcie umowy kupna-sprzedaży.
Administrator potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji drogą elektroniczną, na adres e-mail podany przez Użytkownika.

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po:

  • potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez Administratora,
  • uiszczeniu przez Użytkownika zaliczki (jeśli jest wymagana),
  • dostarczeniu przez Użytkownika niezbędnych materiałów (np. logotypów, grafik) do znakowania produktów.

Termin realizacji zamówienia jest liczony od momentu spełnienia wszystkich warunków wskazanych w punkcie V (piątym).

VI. PŁATNOŚCI I DOSTAWA
Administrator oferuje następujące formy płatności:

  • przelew bankowy na rachunek Administratora,
  • inne formy uzgodnione indywidualnie z Użytkownikiem.

Administrator może żądać wpłaty zaliczki przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, w szczególności w przypadku:

  • zamówień o znacznej wartości,
  • zamówień wymagających indywidualnego znakowania,
  • zamówień realizowanych dla nowych klientów.

Dostawy realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich lub poprzez odbiór osobisty w siedzibie Administratora.

Koszty dostawy są ustalane indywidualnie i zależą od:

  • wagi i gabarytów przesyłki,
  • wybranego sposobu dostawy,
  • miejsca dostawy.

Ryzyko utraty lub uszkodzenia produktów przechodzi na Użytkownika z chwilą wydania produktów przewoźnikowi.


VII. REKLAMACJE I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Administrator odpowiada za wady produktów zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego, w szczególności przepisami o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Reklamacje można składać:

  • drogą elektroniczną na adres e-mail: siedziba@fux.pl
  • pisemnie na adres siedziby Administratora.

Reklamacja powinna zawierać:

  • dane Użytkownika (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu),
  • numer zamówienia,
  • opis wady produktu,
  • datę stwierdzenia wady,
  • żądanie Użytkownika (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).

Administrator rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i informuje Użytkownika o sposobie jej rozpatrzenia. Użytkownik będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktów. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umów:

  • w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. produkty z indywidualnym znakowaniem),
  • innych określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem 14-dniowego terminu. Oświadczenie może być złożone na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. W przypadku odstąpienia od umowy, konsument zobowiązany jest zwrócić produkty niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Administrator zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Administratora), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.


VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu jest Agencja Reklamy FUX z siedzibą w Gliwicach, ul. Bojkowska 37L, 44-100 Gliwice, NIP: 648 23 85 911
Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:

  • w celu realizacji zapytań ofertowych oraz przygotowania indywidualnych ofert (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • w celu realizacji umów zawartych z Użytkownikami (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w szczególności obowiązków podatkowych i rachunkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, takich jak marketing bezpośredni własnych produktów i usług, dochodzenie lub obrona roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Dane osobowe Użytkowników są przechowywane przez następujące okresy:

  • dane związane z realizacją zapytań ofertowych - do czasu wycofania zgody lub prośby o usunięcie danych.
  • dane związane z realizacją umów - do czasu wycofania zgody lub prośby o usunięcie danych.
  • dane przetwarzane w celach marketingowych - do czasu wycofania zgody lub prośby o usunięcie danych.

Użytkownik ma prawo do:

  • dostępu do swoich danych osobowych,
  • sprostowania swoich danych osobowych,
  • usunięcia swoich danych osobowych,
  • ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
  • przenoszenia swoich danych osobowych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do korzystania z funkcjonalności Serwisu, w szczególności do składania zapytań ofertowych i zawierania umów.
Administrator może udostępniać dane osobowe Użytkowników następującym kategoriom odbiorców:

  • podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora (np. dostawcy usług IT, firmy kurierskie, dostawcy usług księgowych),
    organy państwowe lub inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej w Serwisie.

IX. PRAWA AUTORSKIE
Wszelkie materiały, w tym zdjęcia, opisy produktów oraz układ graficzny strony, są chronione prawem autorskim i stanowią własność Administratora lub jego partnerów.
Kopiowanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie materiałów zawartych w Serwisie bez zgody Administratora jest zabronione.
Użytkownik, przekazując Administratorowi materiały (np. logotypy, grafiki) w celu realizacji zamówienia, oświadcza, że przysługują mu do nich odpowiednie prawa autorskie lub licencje, umożliwiające ich wykorzystanie przez Administratora w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
Administrator nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie praw autorskich osób trzecich w związku z wykorzystaniem materiałów dostarczonych przez Użytkownika.



X. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Administrator dokłada wszelkich starań, aby informacje zawarte w Serwisie były aktualne i rzetelne. Niemniej jednak, Administrator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne błędy w treści prezentowanych produktów ani za decyzje podjęte na podstawie tych informacji.

Administrator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z Serwisu z przyczyn technicznych niezależnych od niego.
Administrator nie ponosi odpowiedzialności za działania Użytkowników naruszające przepisy prawa lub postanowienia niniejszego Regulaminu.
Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z podania przez Użytkownika nieprawdziwych, nieaktualnych lub niepełnych danych.
Administrator odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Administrator nie ponosi odpowiedzialności.


XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich opublikowania w Serwisie.
O zmianach Regulaminu Administrator informuje Użytkowników poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu w Serwisie.
Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na zapytania ofertowe złożone przed wejściem w życie zmian oraz na umowy zawarte przed wejściem w życie zmian.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności:

  • ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
  • ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
  • ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
  • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).

Wszelkie spory wynikające z korzystania z Serwisu będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
Nieważność jakiegokolwiek postanowienia Regulaminu nie wpływa na ważność pozostałych postanowień.